loading...

دانلود فیلم ایرانی

بازدید : 335
يکشنبه 7 شهريور 1400 زمان : 22:52

دانلود شب های مافیا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 | دانلود قسمت دوم 2 شب های مافیا 3 فصل سوم 3

مسابقه رئالیتی شو شب های مافیا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است.

لینک دانلود شب های مافیا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 :

دانلود قسمت دوم 2 فصل سوم 3 شب های مافیا 3

قسمت سوم 3 فصل دوم شب های مافیا 3 روز دوشنبه 8 شهرویور 1400 ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

بازیگران سریال شب های مافیا 3 فصل سوم :

آقایان :

ارشا اقدسی ، ادموند بزیک ، کوروش تهامی ، عباس جمشیدی فر ، مهدی جهانی ، حسین سلیمانی ، علی صبوری ، شهرام عبدلی ، امیر غفارمنش ، امیر کاظمی ، سیاوش مفیدی ، مجید یاسر

سریال های جدید منتشر شده در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت سوم 3 سریال قبله عالم

دانلود قسمت چهارم 4 سریال خاتون

دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال زخم کاری

برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید به سایت مدرن فیلم مراجعه نمایید.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود سریال ایرانی و فیلم های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد.

سریال های جدید منتظر انتشار در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت اول 1 سریال جیران

دانلود سریال جیران قسمت اول سریالی تاریخی و عاشقانه است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی و در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای در ژانر عاشقانه ، تاریخی ، درام ، اجتماعی برگرفته از اوضاع بسیار آشفته دوران حکومت ناصری به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی حسن فتحی و احسان جوانمرد در سال 1398 تولید گردیده است.

همچنین جیران بعد از سریال شهرزاد ، سریال جدید حسن فتحی ویژه شبکه نمایش خانگی است که از سال 1400 به صورت هفتگی توزیع می شود.

دانلود قسمت اول 1 سریال حرفه ای

دانلود سریال حرفه ای قسمت اول روایت یک ملودرام اجتماعی است و به مسائل اجتماعی می پردازد که در این سریال خواننده محبوب کشور سیروان خسروی در کنار سارا بهرامی نیز بازی کرده است.

دانلود قسمت اول 1 سریال میدان سرخ

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول روایت سریالی اکشن و جنایی با هنرمندی حمید فرخ نژاد ، بهرام افشاری ، مهتاب کرامتی و امیرحسین آرمان که تیتراژ این سریال را فرزاد فرزین خوانده است.

سریال میدان سرخ سریالی اکشن ، جنایی و معمایی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشد که در سال 1400 با مشارکت پلتفرم فیلیمو و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح تولید گردیده است.

دانلود قسمت اول 1 سریال جزیره

دانلود سریال جزیره قسمت اول روایت صحرا ، روزنامه نگار شجاعی که در عشق شکست خورده و تحقیر می شود.

در جستجوی برابری با ارشد شاهنگ ، معشوق خود از خانواده ای نجیب و ثروتمند ، تصمیمات ماجراجویانه می گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده ای می شود.

این امر زندگی او و خانواده شاهنگ را تغییر می دهد.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی است که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند.

آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن ، امیر مقاره ( خواننده ماکان بند ) ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار ، حسم منظور ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، مینا وحید و ... در این سریال بازی می کنند.

دانلود قسمت اول 1 سریال هفت

دانلود قسمت اول 1 سریال خسوف

دانلود قسمت اول 1 سریال نوبت لیلی

دانلود قسمت اول 1 سریال آهوی من مارال

دانلود قسمت اول 1 سریال شبکه مخفی زنان

************************

از سایت های حوزه دانلود فیلم و سریال برای دانلود فیلم ایرانی و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت مدرن فیلم اشاره نمود.

منبع

بازدید : 405
دوشنبه 25 مرداد 1400 زمان : 18:47

دانلود قسمت دوم 2 سریال خاتون | دانلود سریال خاتون قسمت دوم 2

سریال خاتون یک مجموعه نمایشی ایرانی به کارگردانی تینا پاکروان محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در مدرن فیلم و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

لینک دانلود سریال خاتون قسمت 2 دوم :

دانلود قسمت دوم 2 سریال خاتون

قسمت دوم 2 سریال خاتون روز دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 8 شب در مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

************************

خلاصه سریال خاتون

سریال خاتون قسمت اول داستان عاشقانه‌ای را در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود یعنی خاتون با نقش آفرینی نگار جواهریان روایت می‌کند.

زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌ اند.

************************

بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری در نقش جهانگیر روزبه ، نگار جواهریان در نقش خاتون ، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک ، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا ، میرسعید مولویان در نقش رضا فخار ، ستاره پسیانی در نقش پروین ، فرخ نعمتی در نقش سرتیپ آریا ، بهناز جعفری در نقش رعنا ، رضا بهبودی در نقش دکتر بوکوفسکی ، بابک حمیدیان در نقش کمیسر رجب‌اف ، شاهرخ فروتنیان در نقش فریدون خان ، مهران غفوریان در نقش موسیو ، مهتاب ثروتی در نقش ماری ، مهدی قربانی در نقش فرهاد ، عاطفه رضوی در نقش قدرت ، پیام دهکردی در نقش نظربیگ ، آیدا ماهیانی در نقش باربارا کُوالسکا ، پژمان بازغی ، غزل شاکری ، قربان نجفی و سروش صحت

************************

شما می توانید در رسانه مدرن فیلم ، قسمت دوم 2 سریال جدید خاتون را مشاهده نمایید.

مدرن فیلم بستری فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به صورت آنلاین ، دانلود سریال خاتون قسمت دوم 2 و دیگر سریال های مورد علاقه خود را با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

************************

************************

برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید به سایت مدرن فیلم مراجعه نمایید.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود سریال و فیلم های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد.

************************

سریال های جدید منتشر شده در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت سوم 3 سریال قبله عالم

دانلود قسمت سوم 3 فصل دوم 2 شب های مافیا 3

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال زخم کاری

************************

سریال های جدید منتظر انتشار در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت اول 1 سریال جیران

دانلود قسمت اول 1 سریال حرفه ای

دانلود قسمت اول 1 سریال هفت

دانلود قسمت اول 1 سریال خسوف

دانلود قسمت اول 1 سریال نوبت لیلی

دانلود قسمت اول 1 سریال آهوی من مارال

دانلود قسمت اول 1 سریال جزیره

دانلود قسمت اول 1 سریال میدان سرخ

دانلود قسمت اول 1 سریال شبکه مخفی زنان

************************

از سایت های حوزه دانلود فیلم و سریال برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت مدرن فیلم اشاره نمود.

برای ادامه مطلب می توانید رو اینجا کلیک کنید

بازدید : 286
جمعه 16 آبان 1399 زمان : 18:50

- روز اول کن - 15 مه 2013 - دره ها -
چرا باید به برت ایستون الیس پایان دهیم؟
ما مانند بقیه در بلوک های آغازین آنجا هستیم ، اما کن 2013 هنوز هنوز آغاز نشده است. هوا زشت است و هیچ کس نمی خواهد اولین فیلم مسابقه را ببیند: هلی ساخته آمات اسکالانت مکزیکی (لوس باستاردوس) ...
در اوایل صبح ، اولین کسانی که هنوز شجاع بودند ، توانستند فیلم آغازین ، گتسبی ، را تقریباً 2:22 با یک قطعه سوار شده 3 بعدی که توسط باز لورمن پخته شده و هنوز هم دستی سنگین بر روی مارشمالو دارد پرکنند. مثل یک کتاب کودک در جلد سخت که شما واقعاً می خواهید با پشت دست منفجر شود. این احمقانه است ، تنها فیلمی که کمی کنجکاوی برانگیخت در همان زمان اتفاق می افتاد: The Canyons ساخته Paul Schrader ، نوشته شده توسط Bret Easton Ellis با بازی Lindsay Lohan و بازیگر پورنو جیمز دین. مشکل: غربالگری برای خریداران محفوظ بود. بنابراین ما یکی را در راه خروج گرفتیم تا به ما بگوییم بیکن است یا گوشت خوک. چند ماه پیش ، ما به طور جدی تبلیغات تبلیغاتی هوشمندانه ای را که در اینترنت ترتیب داده شده بود ، تشریح کردیم. این همه تبلیغ درباره هیچ چیز؟

به ما بگویید ، این سناریوی برت ایستون الیس ، او آن را زیر تنها دارد؟
نه ، وقت آن است که تشخیص دهیم برت ایستون الیس نویسنده بدی است. باید متوقف شود آنچه او می نویسد بمکد ، شما احساس می کنید کاملاً افسرده است و هیچ الهام بخشی ندارد. این سناریو فقط امکان پذیر نیست ، گفتگوها کاملا بی مزه هستند. موضوع او این است که نسبت به شخصیت هایی که ظاهراً ناخوشایند هستند ، ناخوشایند باشد ، زندگی آنها فقط از شکل و ظاهر ساخته شده است. در داخل افراد عمیقاً افسرده هستند که بی حوصله هستند ، که وقت خود را صرف عیاشی ، کک عصر و غیره می کنند. و در پایان ، یک قتل به نام سطحی بودن ، حفظ ظاهر پوشیده می شود. بنابراین او گفتگوهایی را می نویسد که ظاهراً جالب نیستند ، اما این خلاoid به جایی نمی رسد ، به جای ایجاد دردسر ، این ساده ، وحشتناک پیش پا افتاده است. تمام مدت اشتباه به نظر می رسد.

کل این در بارهی چیست؟
این هنوز در دنیای سینما اتفاق می افتد ، فقط کارگردان ها ، بازیگران ، جوانان هستند. همه آنها عصبانی هستند ، برای به دست آوردن نقش باید با یکدیگر بخوابند ... جیمز دین در نقش تهیه کننده ای بازی می کند که این کار را جهنمی می گوید. او قرار است عاشق لیندسی لوهان باشد ، اما برای ادویه بخشیدن به زندگی جنسی آنها مجبور می شوند نقشه های swingers را تنظیم کنند. این فیلم به شما به عنوان یک چیز فوق العاده تحریک کننده نشان می دهد در حالی که اینطور نیست. بعد از یک داستان قتل ، من دیگر به شما نمی گویم.

آیا حتی حس شوخ طبعی وجود ندارد؟
نه ، این همیشه جدی است ، اما آنقدر مضحک است که بعد از مدتی مردم در اتاق می خندیدند. ما تصور می کنیم که در فیلم ترسناک خیلی بد کار شده ایم. و نمی تواند داوطلبانه باشد. اوج صحنه عیاشی است ، او آن را مانند در کلوپ های شبانه با چراغ های نقطه ای صورتی و سبز فیلم می کند ... او کاملاً چیزی نشان نمی دهد و موسیقی رعد و برق وجود دارد که به نظر می رسد بیش از حد تکان دهنده ... در ابتدا ، پسری که دوست دارد این است که پسر دیگری را بیاورد که در حالی که گربه لیندسی لوهان را می خورد ، خودارضایی کند. و دیگر چیزی نمی بینید! ساعت 10 شب TF1 است و آن زمان من را به یاد هالیوود شب می اندازد.

در آخر یک فیلم پوریتین؟ بله ، این اصلاً نفسانی نیست ، شما آنها را برهنه می بینید ، اما هیچ چیز شاخی وجود ندارد ، آنسفالوگرام مسطح است و در آن ثبت نام از روانی آمریکایی بدتر است. و آیا حتی در تصویر زیبا نیست؟ اگر احساس می کنید که برنامه ها بیش از حد chiadés هستند ، به همین دلیل باعث می شود بیش از حد جدی به نظر برسد ، آنها می خواستند از همه چیز مراقبت کنند. اما تنها نکته خوب مستند فیلم این است که آنها موفق به گرفتن مناظر لس آنجلس ، عکس های سینمای بی مصرف ، خیابان ، میله ها ...

آیا می توان مستندی از شکست فیلمبرداری مشاهده کرد؟
به هیچ وجه ، تنش بین بازیگران و پل شریدر را احساس نمی کنیم. شریدر فیلمنامه را همانطور که هست گرفت ، هیچ وقت سعی نکرد آن را بشکند ، چیزی را امتحان کند ... ترسناک است که امروز این کار را می کند. بسیار خوب ، فضای آپارتمان های بزرگ بزرگ مد شیشه های نمایش را خیلی خوب به تصویر می کشد ، اما pff ... من تا جایی پیش نمی روم که بگویم این مستند در مورد این دنیا می شود آنقدر متناسب با داستان . به نظر می رسد شریدر این واقعیت را پنهان می کند که به نظر بازیگران خوب نرسیده است ، به جای اینکه آن را بیرون بیاورد و نشان دهد که چیزی از او فرار می کند. فیلم تمیز ، روان و بهم ریخته است.

لیندسی لوهان می تواند فیلم را نجات دهد ، درست است؟
بله ، او به هر حال زیبا است ، با این حال او یک مرغ بیش از حد بازسازی شده است ، اما او دارای یک جذابیت است ، حضور در صفحه نمایش با این پوست بیش از حد سفید ... علاوه بر این ، او بدن خوبی ندارد ، شما احساس می کنم که او در واقع کمی چاق و چله است. اما او می توانست فقط با فیلمبرداری برهنه در تختخوابی مانند باردو در لو مپریس حضور داشته باشد. او ممکن است خوب باشد ، با این تفاوت که د

بازدید : 216
جمعه 16 آبان 1399 زمان : 18:50

- روز 3 کن - 17 مه 2013 - گذشته - فرهادی -
صبح دیروز ، نمایش گذشته اصغر فرهادی: بازگشت دردناک یک شوهر سابق برای امضای اوراق طلاق. اما در واقع ، گذشته چه فایده ای دارد؟ افسوس ، نه اینکه در زمان حال زندگی کنیم. ما می توانیم آن را به وضوح با ماری (Bérénice Béjo) که در تلاش برای ساختن زندگی خود است ، بیش از حد مشغول ساختارشکنی گذشته ، ببینیم. مثل لگو است ، شما نمی توانید هر دو را همزمان انجام دهید. از این مشاهدات ریاضی ، فرهادی سناریویی پیچیده و پیچ و خم ، پر از پیچ و خم را همانطور که در سریال های ایالات متحده می بینیم ، می بافد.
ما از بینندگان جشنواره س questionال قاتل را پرسیدیم (کمی ، یک روز سرد): گذشته برای چیست؟

- سوفی: آیا این س yourال شماست؟ (و پاشنه هایتان را روشن می کند).

- کریستوفر: از هالیوود جدید پشیمان شدن!

- ژان مارک: هیچی (در هر صورت برای سینما).

- ژرالدین: این فقط گله است ، زیرا همه نسخه قبلی خود را دارند ، ما نمی توانیم کاملاً آن را بفهمیم. به نظرم داستان فیلم فوق العاده پیچیده ای بود. جدایی هنوز واضح تر بود! آیا امشب برای مهمانی کانال مهمان دارید؟

- توماس: این من را به یاد سینمای صامت می اندازد ، زیباترین صحنه ها در اینجا ساکت هستند: هنگامی که دو همسر بزرگ با یک پنجره از هم جدا صحبت می کنند ، بدون اینکه بتوانند یکدیگر را بشنوند. (دوست پسر او زمین می خورد): - وقتی دهانشان صحبت نمی کند چه فایده ای برای دهان دارد؟ (توماس): - ببخشید ، این اولین جشنواره اوست.

- جسیکا: نخلی به نام Le Passé ، که زیاد به نظر نمی رسد.

- ماریون: آه این را در رابطه با فیلم می گویی؟ نه ، زیرا ما فقط Le Passé را آنجا دیدیم. این فقط پیش بینی گذشته در آنجا بود. (چند دقیقه بعد). بله ، زیرا دختر ، همسر سابق او است که برمی گردد. گذشته او ، چه! و سپس ، دوست پسر جدیدش ، او سابق خود را در کما فرو برد. پس سنگین هم هست! بنابراین خیلی سنگین است ، می دانید! اما کمتر از فیلم دیروز چینی (لمس گناه توسط جیا ژانگکه). آشفته است چون ... آیا او خواهد مرد یا نه؟ می بینید که همه چیز را تغییر می دهد ، همه را می مکد. جو متشنجی را احساس کردم. من چی میگم

- مارلین: ببخشید ، وقتی فیلمی را ترک می کنم نمی توانم صحبت کنم. این گذشته خیلی نزدیک است ... باید بگذرد!

- شارلوت: من تازه وارد اتاق سابقم شدم. منو عجیب کرد جشنواره ها از دست نمی روند ، شما همیشه با کسی از گذشته روبرو می شوید. اگر این فیلم نباشد ، به درستی نامگذاری شده است. می دانید اما هنوز معاصر است. این همان کاری است که او با خانه در حال ساخت انجام می دهد. مانند چیزی که تمام نشده است. و جهت گیری بازیگران فرانسوی برای یک بار هم که شده بسیار موفق است. در واقع سابق فیلم ایرانی است. این کمی از تغییر کاراکتر کارگردان است.

- جیمز: گذشته اروپا است. من یک آمریکایی هستم ، وقتی به اینجا می آیم ، تاریخ قدیمی را احساس می کنم ... کشور قدیمی. نه در کن ، اما ... فقط در ایتالیا ، این داستان است. من سال گذشته به جشنواره بین المللی فیلم رم رفتم ، بسیار حیرت انگیز بود! اینطور است که می بینید ... دوره های کلیسا ... یکی بر دیگری. شما معابد ... کلیساها دارید. می بینی؟

بله ، من خیلی خوب "می بینم" ...

بازدید : 1580
پنجشنبه 8 آبان 1399 زمان : 14:00

- CLERMONT: بازگشت به دو نکته برجسته -
دوره 2019 جشنواره غیرقابل قبول کلرمونت -فران در حال پایان است. نگاهی گذرا به دو فیلم مشخص شده برای انتخاب: Fauve توسط Jérémy Comte و La Chanson توسط Tiphaine Raffier.

جو ویرانی. در حومه شهر ، یک قطار قدیمی زنگ زده ، متروک ، جایی که پروازهای مگس را می شنوید. دو کودک در آنجا بازی بیرحمانه ای انجام می دهند. شخص مقابل را بترسانید و هر بار که به آنجا رسیدید یک امتیاز کسب کنید. این فقط یک سرگرمی بچه ها است ، به ظاهر بی ضرر ، اما پر از تهدید. و این وقتی دو دوست قطار را به مقصد یک مین بزرگ در فضای باز باز می کنند غم انگیز می شود. یکی از آنها ، نگران و ناخوشایند در نوعی گل خاکستری فرو می رود. آیا هنوز هم یک بازی است؟ دیگری از کمک به او امتناع می ورزد ، به هر حال با آن کنار می رود. در نتیجه ، این شخص دیگری است که در تلافی به گل و لای می رود و برای همیشه و به طور غیرقابل قاطعی در آنجا غرق می شود. صحنه حیرت انگیز است ، دارای یک نیروی کابوس است. بچه به زودی به یک سر غوطه ور تبدیل می شود ، و سر او با اتصال شدید در محور ، به یک نقطه کوچک در خاکستری مین تبدیل می شود. تنها چیزی که باقی مانده یک فریاد است ، فریادی برای کمک که بیهوده در خلأ انعکاس می یابد. در اتاق ، برخی از تماشاگران چشمان خود را محجبه کردند. فقط برای این صحنه ، به دلیل زیبایی بی امان این منظره قمری و خصمانه که در نهایت تصرف می شود ، فاو شایسته دیده شدن است.


یک تغییر بنیادی در سبک با La Chanson توسط Tiphaine Raffier ، اگرچه او همچنین احساس فاجعه داشت. چگونه این فیلم را که از همه برچسب ها فرار می کند توصیف کنیم؟ بیایید بگوییم نوعی مقاله ترانه سرایی علمی تخیلی. همه چیز از یک مکان شروع می شود: Val d´Europe ، بخش شرقی شهر (قدیمی) جدید Marne-la-Vallée ، جایی که دیزنی لند در آن واقع شده است. اما این کل شهر است که دیزنی لند شده است ، مکانی غیرمجاز با محله های تقابل تقلید از سبک های معماری کل اروپا ، مراکز خرید آن بر اساس فروشگاه های Nature و Discovery ... ما در آینده هستیم تعیین نشده سه دوست با تعبیر خود از یک موفقیت ABBA ، SOS ، برای مسابقات Sosie Tour 4000 آموزش می بینند. مضاعف ، کپی ، دلتنگی: این سه با محیط خود هماهنگ هستند. وقتی یکی از آنها ، پائولین ، مسابقه را برای اختصاص دادن به آهنگسازی های خودش رها می کند ، همه چیز تغییر می کند - درست است ، کاملاً مشخص: در مصنوعی ، او شروع به خواندن (یا بهتر بگوییم صحبت کردن) از کتابچه های راهنمای دستگاه می کند. الکترونیک ، واکمن ، باتری لیتیوم و غیره ، همه محکوم به منسوخ شدن برنامه ریزی شده هستند. بنابراین گروه از هم می پاشد و فاجعه نزدیک می شود. بیشتر نمی گوییم La Chanson فیلمی به ظاهر دیوانه وار ، دلپذیر و غیرمنتظره است که متنوعی ترین لایه های تصاویر را در خود جای داده است ، از مستندی به داستان و برعکس ، از آهنگ به کلمه و از کلمه ای به آهنگ دیگر می رود. فکر می کردی لا شانسون را می شناسی؟ به آن دختر نگاه کن.

بازدید : 1593
پنجشنبه 8 آبان 1399 زمان : 13:59

- در سینماها: RAFT -
در سال 2015 ، آزمایش زندان بازگو کرد که چگونه آزمایش استنفورد در سال 1971 به فاجعه ای تبدیل شده است: داوطلبان به زندانیان و زندانیان تقسیم شدند. دومی روح شکنجه گران را کشف کرده بود که آنها گمان نمی بردند ... تجربه روانی The Raft دو سال بعد اتفاق افتاد و داستان بسیار جذاب تری است: داستان دانشمندی که ثابت کرد عکس آنچه او می خواست نشان دهد.

در سال 1973 ، دکتر روانشناسی سانتیاگو جنووز می خواست بفهمد که چگونه تعارضات بوجود می آید. ایده او: عزیمت با پنج مرد و شش زن در قایق طرح خودش ، به نام آکالی ("خانه روی آب") و برای چندین ماه بدون موتور در اقیانوس اطلس رانندگی کرد. در یک محیط منزوی ، بدون هیچ راه فراری و بدون دخالت خارجی ، او قادر خواهد بود که از چگونگی درگیری ها و نحوه اعمال خشونت فیلمبرداری و مشاهده کند ، تا بتواند راه حل هایی برای مهار بهتر آن ارائه دهد. چهل و پنج سال بعد ، مارکوس لیندین هفت شرکت کننده را که هنوز زنده بودند پیدا کرد تا بتواند در داخل ماکت دقیق قایقی که به همین مناسبت در استودیویی ساخته شده ، بگوید که چیست. واقعاً به قایقی رفت که مطبوعات آن زمان "قایق جنسی" نامیده بودند.

"همه چیز از دست رفت"
علاقه اصلی این داستان در شکست عظیم آزمایش است. Genovés به هر طریقی به دنبال ایجاد شرایط برای درگیری است: او شرکت کنندگانی را انتخاب می کند که از نظر جسمی جذاب باشند ، به امید اینکه حسادت ابراز شود ، شرایط زندگی اسپارت است تا روحیه بد را به حداکثر برساند (حتی توالت ها نیز ممکن است به یک نگاه نگاه کنند از همه ، اوج جهنم است) ، و خواستار کمک در صورت خطر مرگ را ممنوع می کند ، به طوری که همه در لبه قرار دارند. ما این تصور را داریم که شاهد راه اندازی یک تلویزیون واقعیتی مانند "جزیره وسوسه اغوای اسرار الاغ" هستیم و از دانستن اینکه تجربه Genovés الهام گرفته از یک واقعیت نمایشی کانال نشنال جئوگرافیک در سال 2015 ، جایی که یک زن و مرد باید یک هفته با هم در یک قایق کوچک موقت در دریای آزاد زنده بمانند ، نوعی "زندگی من را زندگی کن" به عنوان یک مهاجر در مدیترانه مزه بد. علاوه بر این ، The Raft دریغ نمی کند که با انتظارات منحرف و فضول گرایانه ما بازی کند ، زیرا مانند روانشناس ، ما نمی توانیم امیدوار باشیم که شاهد هرج و مرج باشید ، و نمایش تظاهرات نفرت انسانی از شخصیت ها. اما درگیری به شکلی پیش بینی نشده است. این انزجار ، بسیار حاضر ، در واقع در جای دیگری لانه می شود و فیلم ، بدون نتیجه گیری ، یک سingال بسیار صحیح در مورد آنچه ما را به سمت خشونت جذب می کند ، از خواسته های ما برای دیدن خشونت بدون نیاز به چنین اقدامی ارائه می دهد. شخصاً شرکت کنید
از آنجا که در روح سانتیاگو جنووز است که در سال 2013 درگذشت ، کارگردان سعی در جستجوی آن دارد. دور از اینکه یک ناظر بی طرف باشد ، نگاه مغرضانه خودش به جهان است که باعث می شود پروژه او به شکست منجر شود. وقتی متوجه می شویم دانشمندی که امیدوار است تا حد ممکن تنش ایجاد کند ، تصمیم گرفته است زنان را در همه موقعیت های کنترل قرار دهد ، نمی توانیم لبخند بزنیم. او گفت ، مردان تحمل نخواهند کرد ، این باعث ایجاد درام می شود. بقیه فیلم مانند یک جزوه به نفع رهبری کاملا زن است.

بازدید : 1212
پنجشنبه 1 آبان 1399 زمان : 19:55

و شما که ارواح و تماشاگران را اختراع می کنید: دریافت Ghost Stories
بررسی ها | 23/04/2018 | توسط استنلیو کوبریک

F4

جرمی دایسون و اندی نایمان دو نامی هستند که ممکن است در طول یکی از چای های کلاسیک خود با ملکه از یکدیگر عبور کرده باشید اما لزوماً بخشی از برنامه درسی شهروندان متوسط والورده نیستند. اولی به طور خاص شغلی داشته که به شدت توسط کمدی انگلیس مشخص شده است و رابطه زیادی با ژانر سینما یا سینما به طور کلی ندارد. مورد دوم را که ممکن است برای حزب Funeral به یاد بیاورید ، انگلیسی که از حزب آمریکایی متمایز است زیرا باعث خنده شما می شود یا Kick-Ass 2 - اگر در این صفحات باشید ، به احتمال زیاد شما آن را برای شایان ستایش Severance یا حتی بهتر از آن برای آن می دانید شاهکار مجموعه مرده است. باقی می ماند که هیچ کدام از آنها اولین کسی نیست که وقتی "ترسناک" فکر می کنی فکر می کنی.

اما هنوز! این دو همچنین نویسنده و مجری تئاتر هستند و بزرگترین موفقیت آنها تاکنون نمایش ترسناک است و آنچه را به نام Ghost Stories دیده اید به کسی نگویید. من آن را ندیده ام ، اما اینترنت به من می گوید نوعی نمایش است که هیچ عکس صحنه ای برای آن وجود ندارد ، که با پوسترهای بزرگ با تصاویر دیوانه کننده تماشاگران در حین اجرا ، بینندگان را می پذیرد و براساس ترسناک بودن و سایر کلاهبرداری های کلاسیک سینمای ترسناک ، که ظاهراً با کارایی زیادی به تئاتر منتقل شده است. حال تصور کنید که من واقعاً داستان های شبح را در تئاتر دیده ام و همه چیز را تأیید می کنم تا گرانش بیشتری به قطعه بدهم.


بی صدا

داستان های شبح که در اینجا درباره آن صحبت می کنیم نسخه سینمایی این نمایش تئاتر است که بار دیگر توسط نایمن و دایسون نوشته و کارگردانی شده و به دلایل مختلف نایمان نیز قهرمان اصلی و شخصیت اصلی آن است که من نمی خواهم توضیح دهم در غیر این صورت غافلگیر کردن را خراب می کنم. همانطور که در تئاتر ، این یک مینی گلچین از داستان های ترسناک است (از این رو عنوان) است که توسط یک قاب همه جا حاضر و تقریباً سرزده برگزار می شود ، که در خدمت تنظیم ایده آل فیلم و قاب آن به عنوان بازتابی بر شارلاتانیسم ، عقلانیت ، بدبینی و در مورد واقعی شدن غیرممکن این تقریباً یک کار زندگینامه ای برای نایمان است که در کار حرفه ای خود با توهمی گر و حرفه ای حرفه ای همکاری کرده است (من آنچه را که تازه نوشتم تأیید می کنم) درن براون ، خود را وقف ماسک زدن دیوانه هایی می کند که می گویند قدرت فوق العاده دارند و توضیح می دهد که چگونه ترفندهای جادوگران ادعایی که ذهن شما را می خوانند و هفت الماس را به شما نشان می دهند که در آن هنگام کارت انتخابی شما بوده است.

همچنین این اولین شگفت آور کارگردانی برای دو شخص شخصیتی است که سالها بی سر و صدا عاشق فیلم های اپیزودیک آمیکوس و فیلم های ترسناک دهه 90 هستند و تصمیم دارند با نامه ای عاشقانه به ترس های مورد علاقه خود بیایند. و عشق از هر نقصی قویتر است. و صحبت از عشق است ، اینجا یک SIGLA است که مهم نیست با قطعه.

این که نایمن کسی است که دوست دارد روی صحنه باشد و خرگوش ها را از کلاه بیرون بکشد ، از لجبازی تقریباً مبهمی که Ghost Stories با آن وانمود می کند یک گلچین شورت ترسناک است تا آخرین ثانیه موجود کاملاً مشخص است. چارچوب فوق الذکر پروفسور گودمن (در واقع نایمان) است که بلافاصله حرفه وی (کارفرمای Cazzari) و وضعیت روحی (افسردگی و تنهایی) را کشف می کنیم. گاندالف اوضاع ، که با مأموریتی که زندگی اش را ناراحت می کند می رسد ، چارلز کامرون است ، دیگری که مانند او در تخریب افراد ناعادلانه با علم نقش داشت و سالهاست که در هوای مطبوع ناپدید شده است. و که بدیهی است دوباره می آید تا از گودمن جلسه ای بخواهد ، در طی آن سه پوشه به او می دهد. این تنها سه مورد غیر قابل توضیح در زندگی حرفه ای کامرون است و مواردی که او را متقاعد کرده اند چیز دیگری وجود دارد و عقل گرایان دانشمند شکاک همه چیز را در زندگی اشتباه دارند.

سه پوشه سپس سه شورت هستند که ستون فقرات ظاهری فیلم را تشکیل می دهند: آنجاست


1

spookycorto با الهام از روشن Kinghian با نگهبان امنیتی که چراغهای گرگ و میش را در شب می بیند و صداها را می شنود و کشف می کند که یک حضور سرگردان در راهروهای کارخانه وجود دارد. یک لهجه بسیار نامفهوم انگلیسی ، بسیاری از تاریک ها ، یک مشعل همه جا و یک اتاق بالرین و یک جلوه ویژه خوب در پایان وجود دارد.


2

قسمت Raimian با دیوانه الکس لاوتر ، شیطان و یک سکانس زیبا که در یک جنگل با یک دوربین سطح چمن ضبط شده است که مقدمه ای برای یک لحظه هیولا به همان اندازه عالی است و به طور کلی هیچ شرمنده ای در ذکر خانه نیست. Lawther ، که دارای مجموعه ای بی نظیر از جنبه ها است و وقتی مجبور می شود شخص ناپایدار باشد ، به همان اندازه عظیم است ، همه چیزهایی را که مستقیماً هیولا را درگیر نکند ، نگه می دارد و افزودن عنصر مذهبی / متعصب ، مایه کیک آن است. که بهترین بخش فیلم است.


3

اپیزود دلخراش با مارتین فریمن ، یک میلیاردر ناهنجار که همسر مرده اش لعنت های مفتی را زمزمه می کند و حافظه شوهرش را یک دقیقه بعد عذاب می دهد

بازدید : 2017
چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 19:32

بررسی اجباری: Halloween - Night of the Witches (1978)
بررسی ها | 10/10/2018 | توسط جورج رومر

سلام دوستان!

من خودم را به عهده گرفتم که در مورد هالووین بنویسم و راستش را بخواهید کمی خودم را گله می کنم. نوشتن در مورد کلاسیک که همه قبلاً همه چیز را روی آن نوشته باشند ، یافتن حرف جدید یا حداقل پیش پا افتاده برای گفتن همیشه دشوار است. به هر حال سعی خواهم کرد و از دوستانم Blue Oyster Cult در کمک خواهم گرفت

آهنگ تم!

چهل سال می گذرد ، می توانید به آن فکر کنید؟ فصل جدیدی از حماسه مایکل مایرز در شرف اکران در سینما است و خود را به عنوان دنباله قطعی معرفی می کند. عنوان کمی مضحک است ("هالووین" ، نمره بسیار کم در مقیاس Sticazzi / Mecojoni) ، بوی تعفن عمل نوستالژی شدید است (حتی در آنجا نیک قلعه ضعیف بازی می کند با مایکل در 70 سالگی) ، و تریلر هم آغوش است برای اطمینان از اینکه "این دنباله واقعی است! یازده!" ، که تمام بخشهای بعدی از جمله Halloween II را نادیده می گیرد. انتخابی که من واقعاً نمی فهمم ، زیرا اولی در واقع نیمه دوم هالووین است ، اما اوه خوب ، اجازه ندهید از این قضیه دور بمانیم. ما اینجا هستیم تا در مورد چیز دیگری صحبت کنیم ، یعنی اولین قسمت که در پاییز 1978 مردم را به وحشت انداخت و خود را در حافظه جمعی سوخت.

هالووین - شب جادوگران (مكوجونی!) درواقع ذهنیت تولیدكنندگان اروین یابلانز و موستافا آكاد بود ، كه می خواست با رعایت پرستار بچه ها وحشت ایجاد كند (عنوان پیشنهادی: قتلهای بچه. Sticazzi). آنها پس از دیدن اولین کارنت (واقعاً) منطقه 13 - تیپ های مرگ ، آن را به او پیشنهاد کردند ، آنها برای او چک 10.000 دلاری نوشتند ، 300000 دلار برای بودجه پرداخت کردند (در آن زمان بسیار کم) و رکاب زدند. نجار آن را در هالووین بنا به درخواست آكاد تنظیم كرد و شروع به نوشتن فیلم نامه با دوست دختر وقتش دبرا هیل كرد (واقعیت جالب: او در محلی به نام هادونفیلد ، نیوجرسی بزرگ شد).


آسمان های خوب!

نتیجه ، نیازی به گفتن نیست ، حوضه ای در سینما بود. اول از همه به این دلیل که او ژانر اسلشر را کاملاً بنیان گذاری کرد. البته این اولین فیلم از این نوع نبود: شب خاموش ، شب خونین (1972) و کریسمس سیاه (1974) سالها قبل اکران شده بودند ، و همچنین می توان ادعا کرد که Do Don't Open That Door از قبل دارای عناصر اصلی این روند بود ( گروه نوجوانانی که توسط یک قاتل نقابدار ، دختر نهایی شکار می شوند). اما قبل و بعد از هالووین یک مورد وجود دارد: همه اسلشسرهای بعدی با برده داری قوانینی را که توسط کارپنتر و هیل وضع شده بود ، در بر می گرفتند. اینها به طور کلی:

- یک فاجعه گذشته جامعه ای را متزلزل کرده است.

- آن فاجعه با تکرار یا سالگرد برانگیخته می شود ؛

- عود مجدد قاتلی را که به طریقی به ترومای باستانی مرتبط است ، شروع می کند و قربانی می شود ، دوباره فعال می شود.

- قاتل از ماسک یا لباس نمادین استفاده می کند.

- قربانیان معمولاً نوجوانان شاخی هستند.

- تنها کسی که زنده می ماند و با قاتل روبرو می شود یک دختر پاکدامن و احتمالاً یک دختر باکره خواهد بود.

همه ما کم و بیش آنها را می شناسیم زیرا کوین ویلیامسون آنها را در جیغ فهرست کرده است ، اما در واقع این کارپنتر بود که برای اولین بار از همه آنها با هم استفاده کرد و بر هر چیزی تأثیر گذاشت. فقط به حماسه جمعه سیزدهم فکر کنید که ، به عنوان یک فیلم هیجان انگیز کامل با قاتل زن و بدون نقاب ، از فصل دوم احساس تعهد کرد که قاتلی را با بالاترین نماد شناسی ، البته قدرتمند و فوق العاده و با استعداد معرفی کند. ، از نقاب زدن.


"آیا من بنزین را خاموش کرده ام؟"

با گفتن همه اینها ، و فراتر از هرگونه تردید منطقی درباره اهمیت تاریخی هالووین پی بردیم ، بیایید خود فیلم را از لحاظ وجودی تحلیل کنیم. و بیایید با بیانیه ای شروع کنیم که شاید کمی برای آن متنفر باشی: هالووین دیگر ترسناک نیست. من فکر کردم که او را برای نوشتن این قطعه مرور می کنم. منظور این نیست که یک بیانیه تحریک آمیز باشد ، و نه مطلق باشد. اما شما باید کاملاً از هرگونه تجربه ترسناک فارغ باشید تا همچنان در مقابل فیلم ترسیده باشید. در آن زمان که آوانگارد بود ، وحشتناک بود زیرا هیچ کس تا به حال چنین ترسهایی را از بین نبرد. نجار با استفاده از حرکات ماهرانه دوربین ، مونتاژی داخلی را اتخاذ می کند که وجود مایر را در پس زمینه ، خارج از فوکوس ، نشان می دهد. او ریتمی آهسته را انتخاب می کند که خون و موسیقی متن را منجمد می کند (نه تنها به معنای موسیقی بلکه صداهای محیطی) ، که از کلیشه های ترسناک جلوگیری می کند. اما در همین حال ، در چهل سال گذشته ، این زبان به زبان مشترک وحشت تبدیل شده است ، کامل شده و به خستگی رسیده است ، و بنابراین تأثیر آن ناگزیر خفه می شود.

این به معنای پیر شدن فیلم نیست ، کاملاً برعکس. من می توانم پرانتز طولانی ای را با گفتگو با شما در مورد چگونگی بیش از حد اهمیت ترس در فیلم های ترسناک باز کنم. من هرگز نفهمیدم چه کسی می گوید: "من آن وحشت را دوست نداشتم چون مرا نمی ترساند". البته ، من هم خیلی دوست دارم که از سینما بترسم ، اما این را هم می دانم که در سن 38 سالگی برای من دشوار است که تجربه تجربه تماشای فیلم های دوران نوجوانی ام را داشته باشم.

بازدید : 1331
چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 19:31

Predator vs PREDATOR: بررسی واضح The Predator
بررسی ها | 15/10/2018 | توسط کوانتوم تارانتینو


در این فیلم شما بد می میرید.
حتی در سال Lord 2018 نیز افرادی که با Predator ملاقات می کنند بریده می شوند ، ذبح می شوند ، سوراخ می شوند ، به ضربات چسبیده ، روده می شوند و تکه تکه می شوند.
من بلافاصله به شما می گویم ، بنابراین سخت می شود و شما باید بقیه مرور را با نعوظ و توهم بیدار شدن در دنیای بهتر بخوانید.

حالا بیایید در مورد فیلم صحبت کنیم.

معجزه ای نیست که شین بلک یکی از کارگردانان و نویسندگان مورد علاقه من است. من همه فیلم های او را دوست داشتم ، سال گذشته در لوکا وصله ای به او چسباندم که هرگز تمام نشد و چنان هیجان زده شدم که رایان گاسلینگ را با رایان رینولدز و دنی گلاور را با دونالد گلاور اشتباه گرفتم. دانستن اینکه او فصل چهارم حماسه شکارچی را می نویسد و کارگردانی می کند ، مجذور کردن دایره بود ، تاج کامل یک حرفه پوچ (رفیق پلیس پیامبر در 26 سال ، پردرآمدترین فیلم نامه نویس تاریخ در 35 سالگی ، نجیب زاده بازنشسته برای 17 سال آینده) *) 30 سال پیش با شکارچی اصلی شروع شد: طبق اعتبارات ، شین بلک در نقش مزدور هاوکینز بازی کرد ، چهار چشم که قبل از کشته شدن به ضربات مشتی شلیک کرد و همراه با دیگر اراذل و اوباش به رهبری آرنی در جنگل وال ورد ، راز پفک دلیل اصلی حضور شین در صحنه فیلمبرداری این بود که او لحظه ای بعد آنچه را که خدمه شلیک کرده در زمان واقعی خود نوشت و صحنه ها ، خطوطی را اضافه کرد و وجه تسمیه اشتباه خود را به فیلمنامه اصلی برادران جیم و جان توماس وام داد.


خدمت سربازی شین بلک

اما مراقب باشید ، کسانی که انتظار دارند یک کتاب درسی shaneggiatura از The Predator اشتیاق خود را حفظ کنند و آماده می شوند که نگویند ناامید نیستند ، اما تا حدی متعجب هستند: به نظر می رسد چیزی بیش از سلاح کشنده با بیگانه ** ، به نظر می رسد ، Nanni Cobretti بلافاصله پس از چشم انداز ، مدرسه هیولا با بزرگسالان. این تأثیر دو نیرو است که همزمان کار می کنند: یکی از اینها فرد دکر است ، شریک قدیمی شین بلک ، نویسنده با او و کارگردان ، دقیقاً از جوخه هیولای فراموش نشده ، نوعی گونی های کثیف و خشن ، که تصور دزدان دریایی را با هیولاهای جهانی جایگزین کرد و همه چیز را با مقداری خشونت پر کرد که امروز هیچ کس آرزو نمی کند تعریف کند "برای پسران". دکر به شیوه خودش حضوری تثبیت کننده است ، بیش از اینکه یک فیلمنامه نویس باشد ، او پزشک فیلمنامه است - کسانی که با نوشتن گوشه هایی به دست فیلمنامه های دیگران می روند - کارشان به احتمال زیاد اطمینان از بیرون آمدن فیلم از فیلم خودش بود. شخصیت ، بدون اینکه بیش از مقدار مشخصی از ریل های حق رای دادن خارج شود. نیروی دیگر در زمین شین بلک است که تلاش زیادی می کند تا شین بلک نباشد ، یعنی: او تاکنون می داند که ما می دانیم - چند بار یک مصاحبه کننده ، متقاعد شده که از همه باهوش تر است ، به او گفت "هی ، من متوجه شدم که همه فیلم های شما در کریسمس تنظیم می شوند ... "؟ - و این بازی معنای خود را از دست داده است. خسته از اینکه همه می دانیم همه آنها فیلم های او را با کارت های یکنوع بازی شبیه لوتو تماشا می کنند ، شین به این نکته اشاره کرد که از همه (یا اکثر) علائم تجاری خود را از اول تا آخر پرهیز کند: Predator در کریسمس تنظیم نمی شود ، یک کمدی رفیق ، قهرمان اصلی الکلی خود تخریبی نیست ... اما زیبایی با شین بلک این است که با خراشیدن سطح ساخته شده از مضامین و شوخی های تکراری ، آنچه در واقع او را به یک فیلمنامه نویس عالی تبدیل می کند ، باقی می ماند: توانایی نوشتن موقعیت هایی که انتظار ندارید ، دیالوگ هایی که شما را دچار برق می کنند و بیش از هر چیز شخصیت هایی هستند که در عوض تبادل کلمات شما را تسخیر می کنند.

در این دامان یک شکارچی کوچک و یک بزرگ شکارچی وجود دارد ، اما این بار هیچ یک از آنها برای ورزش روی زمین نیستند. یک مک گافین وجود دارد ، چیزی که Small Predator به سرقت برده و Big Predator باید آن را بازیابی کند. یک آژانس دولتی وجود دارد که می خواهد آن را کنترل کند ، دانشمندی که باید آن را مطالعه کند و کودکی که قبلاً آن را درک کرده است. و بدیهی است که یک گروه قهرمانان بعید است ، یک دوازده نفر کثیف اخراجی ، حرامزاده های ناموس با PTSD که خود را پیدا می کنند - ابتدا علی رغم خودشان ، و سپس با عجله قهرمانانه که ناشی از اراده برای ایجاد حداقل یک حق در زندگی است - درست کردن پیتزا با یک بیگانه سه متری در خیابان های یک محله مسکونی در شب هالووین ...


یک دوجین کثیف

شکارچی می تواند به دلیل ابتکار خاصی در طرح و طعم و مزه بیش از حد ظاهر از خشونت ، به عنوان "بازگشت به دهه 80" عبور کند که در واقعیت تا یک حد مشخص است. Black & Dekker (که می داند کسی این شوخی را کرده است یا خیر) دارای طعم مسلم مدرسه قدیمی است ، اما آنها احمق نیستند و بیش از هر چیز حرفه ای هستند که می دانند چگونه اتاق را بخوانند ، جایی که "اتاق" 2018 است. ، خشونت ، شخصیت پردازی شخصیت ها شبیه سینمای گذشته است اما 100٪ دختر سلیقه و روش ساخت سینمای این دهه هستند.

بازدید : 1164
چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 19:30

بررسی اختیاری: Halloween II - The Lord of Death (1981)
بررسی ها | 17/10/2018 | توسط جورج رومر

سلام دوستان!

در هالووین صحنه ای وجود دارد که من در بررسی خود به آن اشاره نکردم ، اما برای نشان دادن تفاوت اساسی بین فیلم اصلی و Halloween II بسیار مفید است. من در مورد صحنه ای صحبت می کنم که لومیس و کلانتر براکت برای جستجوی مایکل وارد خانه مایرز می شوند و در آنجا سگ مرده ای پیدا می کنند که گفته می شود مایکل آن را خورده است. اما سگ به تو نشان نمی دهد. نجار فقط عکس العمل لومیس و کلانتر را قاب می گیرد. این بدان معناست که هالووین بسیار خشن تر از آنچه تصور می کنید یک فیلم خشن است که در آن تنش بیش از شدت احساس می شود.

هالووین دوم ، معروف به ارباب مرگ ، فقط سه سال بعد ظاهر شد ، اما در این بین ، منظره سینمای وحشت آنقدر تغییر کرده بود که چنین انتخابی توسط خود کارپنتر غیر عملی تلقی می شد. خشونت و خونریزی معمولاً متداول شده بود ، عمدتا به لطف ژانر شکننده ای که هالووین راه اندازی کرده بود و بنابراین ، برای رقابت با این رقابت ، لازم بود قبل از این کار را انجام دهیم. در مورد این استدلال حرفی برای گفتن نیست ، همچنین به دلیل متفاوت بودن مشکلات فیلم.

آهنگ تم!

پاییز سال 1978 است. شما Irwin Yablans هستید و به تازگی یکی از بزرگترین بازدیدهای سال را به نمایش گذاشته اید: هالووین 325000 دلار برای شما هزینه داشت اما 70 میلیون دلار فروش کرد. بدیهی است که شما بلافاصله به ساخت دنباله فیلم فکر می کنید. برای شما و برای دوست شما Moustapha Akkad ، این یک سرمایه گذاری بود و فرقی نمی کند که آن هنرمند نیمه دیوانه لیبرال جان کارپنتر ادعا کند که چیز دیگری برای گفتن ندارد. دنباله این کار را انجام می دهد ، زیرا درست است که ایالات متحده بزرگترین کشور در جهان است.

Yablans دیوانه است ، همانطور که شما آن را "یک بارور خلاقیت پربار می دانید ، زیرا از زمان انجام این کار برای من هرگز اتفاق نیفتاده است" ، Carpenter آن را "یک شب چهارشنبه" می نامد و ، همراه با Debra Hill ، برخی از ایده ها بد نیست بیاورد شروع فیلم بلافاصله بعد از ساخت فیلم اصلی واقعاً ناراحت کننده و درخشان است ، باید پذیرفت. چنین انتخابی چند بار انجام شده است و در مورد هالووین ، از آنجا که ما در مورد یک مهمانی سالانه صحبت می کنیم ، کارپنتر و هیل هیچ تلاشی برای تنظیم دنباله یک سال یا پنج بار نمی کردند. و در واقع ، در ابتدا ، ایده فقط این بود: مایکل مجبور بود سالها بعد برگردد و لوری را در آپارتمان جدیدش در یک آسمان خراش شکار کند.

اما نه. ارباب مرگ با بازخوانی سریع فینال فصل اول آغاز می شود و از آنجا ادامه می یابد ، و بازمانده شب وحشتناک 31 اکتبر 1978 را بازگو می کند. عملاً همه بازیگران برمی گردند (به جز مردگان مقتول ، اما نه همه: نانسی لومیس در نقش جسد آنی براکت ظاهر می شود) و دین کاندی فیلمبردار با دقت نمای اصلی را بازسازی می کند. تصور این است که این نیمه دوم یک فیلم طولانی دیگر است که به دلایل تجاری به دو نیم شده است - احساسی که فقط کلاه گیس زشت جیمی لی کورتیس خیانت کرد که در این میان موهایش کوتاه شد.


Parruccòn.

دو ایده زیبای دیگر که کارپنتر و هیل ارائه داده اند نتیجه اولین ایده است. از یک سو ، انتقال از وضعیت "باز" اولین هالووین به بیمارستان واحد ، که البته لوری پس از حمله مایکل در آنجا منتقل می شود. از طرف دیگر ، ایده نگه داشتن لوری در حالت شوک برای دو سوم فیلم ، اشاره ای نه چندان محجبه به شب مردگان زنده (که در واقع از تلویزیون در صحنه ای که مایکل چاقو را در خانه دو پیرمرد می دزد ، پخش می شود). لوری ، مانند باربرا در فیلم رومرو ، از یک واقعه آسیب زا جان سالم به در برد و اکنون از PTSD رنج می برد.

روی کاغذ ، به طور خلاصه ، چیز خوبی وجود دارد. پس مشکل چیست؟
مشکل ، سخت نگه دارید ، این است که کارپنتر 'این فیلم نمی خواست آن را انجام دهد.


در تصویر: اروین یابلانز و جان کارپنتر طوفان فکری.

این بوم به اندازه سینما ، در واقع به قدمت هنر است. از یک طرف تهیه کننده ای داریم که تمایل به ضرب و شتم پول دارد ، از سوی دیگر نویسنده ای به معنای واقعی کلمه ، که در طول سال ها اعتراف کرده است که سعی کرده خون را از شلغم خارج کند فقط به این دلیل که آنها چک خوبی را جلوی او تکان داده اند. نجار اعتراف کرد که کار بر روی فیلمنامه هالووین II روندی بود که شامل "بیشتر آبجو و نشستن مقابل ماشین تحریر می گفت:" چه لعنتی می کنم؟ نمی دانم'". او در آن زمان در حال ساخت «مه» بود و واقعاً نمی خواست دوباره به ساخت دقیقاً همان فیلم برگردد. و چگونه او را سرزنش کنیم؟ کلیفانگر نهایی هالووین برای قلاب کردن یک دنباله عالی است ، اما بدیهی است که او و هیل بیش از هر چیز به عنوان یک ترسناک نهایی به آن فکر کرده بودند.

بنابراین ، وقتی کارپنتر تصمیم می گیرد در این دنباله شرکت کند ، به جستجوی کارگردان می پردازد. اولین انتخاب به عهده تامی لی والاس ، سردبیر نسخه اصلی است

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 19746
  • کدهای اختصاصی